Friday, March 11, 2011

Maria Ozawa dan Tsunami

biasa pagi pagi bila masuk ofis je, perkara pertama yang aku mesti buat adalah bukak twitter dengan facebook.. (Selain dari berak la kan) .. tapi hari ini, pukul 8.30 pagi lagi dah ada meeting, jadi macam mana nak bukak twitter dan facebook kesayangan?

meeting punya meeting punya meeting punya meeting punya meeting berapa banyak punya meeting, lepas sembahyang jumaat baru dapat bukak twitter dengan facebook.. aku nak bangga sikit harini, ada artis add aku dekat facebook.. jangan cakap korang cemburu please.. sebenarnya, biasalah artis add aku, dalam seminggu, mesti ada at least seorang artis add aku.. tapi biasanya, aku ignore je artis-artis ni.. aku malas nak layan diorang.. kang silap-silap, peminat-peminat diorang pulak add aku.. lepas tu, tak pasal-pasal, nama aku jadi "Fatul Akrul Ramli Full" .. buruk dowhhhh..

okay, tak payah tahu lah siapa artis tu.. antara kami berdua je yang tahu.. kikikiki.. hari ini, topic hangat dalam twitter pasal Jepun kena serangan Tsunami.. memang teruk.. gempa bumi pun dah 8.8 Skala Richter, dengan tsunami lagi.. *nyorok bawah katil*

"this is when ultraman should come into action, doraemon should come out with telecopter and shin chan should ask forgiveness from his mama" - kata pujangga

bersyukur yang aku ada di Malaysia.. tapi aku doakan rakyat jepun selamat kat sana.. termasuk la rakyat Malaysia kat sana.. aku terbaca satu tweet yang menarik di twitter,

"Najib Razak should evacuate Malaysian in Japan.. Lets call the operation, Ops Doraemon"

walaupun tsunami tu kena dekat Jepun tengah hari tadi, tapi aku dapat tahu petang nanti tsunami kecil akan melanda Malaysia.. spesifiknya di Sabah.. jadi, orang sabah bah jangan nak ringan-ringan tepi pantai bah, nanti dilambung ombak bah, duduk rumah saja bah.. siapa-siapa pun yang duduk dekat dengan tepi pantai tu, kat mana-mana pun lah, bawak-bawak lah diri tu..

sebelum mengakhiri post aku ini, aku sengaja nak bagitahu korang semua.. aku berharap, bekas teman wanita aku (cc to Maria Ozawa) sentiasa sihat-sihat belaka.. jangan nak bogel sangat tengah tsunami ni.. dahla sejuk, pastu nanti ramai orang usha u faham tak? kbaii

17 komen busuk:

adrinaqamarina said...

kenapa bekas teman wnita? dah break up. wah. mst ada yang ag hot ni.

insyaALLAH semoga sume nye selamat sahaja. tanda ALLAH sayang tu.

Encik Tikus said...

haha sweet entry nie

Fiffy said...

uuu, semoga semua selamat. risaunya!

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

huhukk..

tim duk sebelah pantai ni sebab asrama tim mmg sebelah pantai..
kat batu buruk, ganu..

tgk pantai tadi mmg ombak kuat sgtt..takut lak..huhuuuu..

* perlu ke maria ozawa tuu..haha*

NHazirah said...

bongok betul ayat bawah tu. bahahah!

lavender harum wangi said...

erk, maria ozawa selamat disisi abg2 yakuza. dun wori be hepi~

wannurfazrini said...

bawak balik chibi ke malaysia bah :p

wannurfazrini said...

pakat tukar domain yeh geng jb ni . hehee

zarifahmr said...

*nangisbawahshower*

Izlan HoiHoi said...

cilakak!... tang shin chan kne minx maaf ngan mak die seyes klaka!

Afiqah Azmee said...

ehh. tolonglah yang last passage tu.

Naddia said...

maria ozawa tu sape??
AWAK YANG MANIS

ely yusliza said...

yay!! akak suke tang doremon ngn otomen tuuuu..lah

melle. said...

haha boleh jugak

suhaili sulaiman said...

risau sgt ea psl maria ozawa

eiffel said...

camtaek!hahahahaa

NUR NAZIEMI said...

"this is when ultraman should come into action, doraemon should come out with telecopter and shin chan should ask forgiveness from his mama"

ini stylo punya kata pujangga.
he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008