Friday, April 15, 2011

Pencarian Lelaki Sweet & Awek Bertudung

hai.. kekekekeke..

eleh, jangan buat-buat tak kenal aku lah.. ni fatul lah ni.. hamagadd.. tak kenal dah ke? okay, sebenarnya kalau tiap-tiap kali post, aku nak bagitahu yang aku dah lama tak post entry baru memang annoying. jadi, mari kita straight to the point..

kalau kamu ni jenis yang dalam sehari, bukak faceboob melebihi waktu sembahyang, jadi kamu mesti tahu pasal page Pencarian Lelaki Sweet & Awek Bertudung (PLSAB).. okay, page ini bukanlah menawarkan ganjaran sebuah piala bagi pemenangnya.. sebab benda ni tak ada siapa yang menang atau kalah..

macam ini cara dia.. pertama sekali, kamu kena suka(like) page tu dahulu.. kemudian, kamu upload gambar kamu yang kamu rasa sweet, comel, handsome, cun, cantik, bergaya dan kacak ke dalam page PLSAB tu.. okay, perhatikan ayat aku yang ini,

"gambar kamu yang kamu RASA............"

perkataan rasa tu membuatkan hampir segenap masyarakat ingin mencuba.. ni bukan RASA foodcourt dekat Putrajaya dengan KLCC tu hoccay.. RASA ni maksudnya

"aku RASA aku sweet, jadi aku nak upload gambar aku dekat page Pencarian Lelaki Sweet & Awek Bertudung.."

padahal muka macam...... kekekekekeke..

eh, aku tak kata salah diorang nak mencuba kan.. macam rancangan realiti TV lah.. RASA-RASA suara tu sedap, pergi audition.. RASA macam ada bakat, pergi audition.. RASA kau macam kelakar, pergi audition Raja Lawak, RASA kamu pandai masak, pergi audition MASTER CHEF.. dah macam lagu rasa ini rasamu.. eh ada ke lagu tu ha?

kalau kamu mahu tahu apa definisi sebenar Lelaki Sweet, meh aku kasi layan gambar.. aku tunjuk gambar Lelaki Sweet jelah.. Awek Bertudung takkan aku nak kasi jugak? Google kan ada..















nampak tak.. dia tak perlu RASA diri dia sweet pun.. aku sendiri dengan rela hati kata dia sweet.. kamon la, aku tahu kamu semua pun setuju dengan aku.. jadi, kalau kamu rasa kamu sweet macam dia, sila upload gambar sweet kamu di Page Pencarian Lelaki Sweet & Awek Bertudung.. kenapa aku terasa macam aku tengah promote page jadah ni? hamagad..

p/s: terima kasih anonymous kerana share gambar lelaki sweet macam ni.. sweet sangat awak ni..



18 komen busuk:

hannamaruku said...

Sebena diri sendiri nak upload gmbar kat page tu, sendiri tak nak mengaku.

solo molo said...

* p.i.t.a.m *



jangan buat ni lepas makan ye...
> http://solomolo.blogspot.com/2011/04/7-perkara-yang-tidak-patut-dilakukan.html

Sofia Vy said...

Hahaha.


Sweet oh mesti dia boleh menang. Kan fatul?

sabree hussin said...

sweet?

Afiqah Azmee said...

*pingsan* #terjunKBmall

zarifahmr said...

kenapa harus diaa kenapaaa *pingsan*

suhaili sulaiman said...

hamagaddd sgt manis mcm gula la...serius dowww manissss

rafiq said...

bingkai! sweet gila!

midori said...

muntah darah..*koma 100 hari*

Umat Manusia said...

tak boleh blah la gambar mamat hot tu..hahah..macam supermodel...

ENCIK TIKUS said...

hahaha macam babi perangai

PendekarPetai said...

semoga dia dpt hidayah tak lame lg.... hahaha

Khairi said...

macam nani man u pun ada. ces. fatul cuba cari tajuk ilmiahsikit haha.

nurayunni said...

sweet gilerr.....

...:i'm ezza haniza:.... said...

sweet gilakkkkkk..hahaha

http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/04/bye-tesl-welcome-benl.html

crazy_labelle said...

yang xbole bla mencari idola... wtf... tanak ak budak rempit xbaligh jd idola2..

puteraduyong said...

haha...sweet gila...

liyana said...

pitam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008